01 stycznia 2015

Aby ten rok...


Aby ten rok.... był lepszy od poprzedniego? Żebyście wreszcie schudli? Zaczęli się uczyć? No, niech Wam będzie. Ale ja mam dla Was trochę inne życzenia, takie z głębi serca. I, oczywiście, zwierzę się z  własnych odczuć. Przeczytajcie, poświęćcie te dwie minutki.

Wczoraj, Sylwestra, spędziliśmy tradycyjnie całą rodziną w domu. Włączyliśmy sobie film "Świąteczna gorączka" - swoją drogą polecam, świetna komedia :) Mama zrobiła tort bezowy, dmuchaliśmy balony. Jak co roku. Jedliśmy, oglądaliśmy, śmialiśmy się. Wszystko byłoby świetnie, gdyby nie to, że moja młodsza siostra nagle źle się poczuła. Miała gorączkę. Musieliśmy więc złamać rodzinną tradycję wspólnego chodzenia na nasze stałe miejsce oglądania petard.
Poszłam sama.

Oczywiście życzę Oli zdrowia, ale chyba dobrze, że tak się stało, że poszłam sama wkroczyć w Nowy Rok. Kiedy dotarłam na nasze stałe miejsce i zaczęły się rozlegać huki, rozpłakałam się. Sama nie wiem dlaczego. Ale po prostu coś we mnie nie wytrzymało i musiałam. Pomyślałam o wszystkich ludziach, których szczerze nie znosiłam. Wszystko im wybaczyłam i ich nawet trochę ich polubiłam - również nie wiem, jak to się stało.  Poczułam się naprawdę szczęśliwa. Kiedy zabrzmiała syrena straży pożarnej, dokładnie o północy, wiedziałam, że wszystko co stare, już załatwiłam, a teraz czas na Nowy Rok!


Życzę Tobie, aby ten rok był rokiem polepszania relacji międzyludzkich. Rokiem odnawiania przyjaźni i znajdywania nowych. Rokiem spędzonym w gronie rodziny, rokiem przepraszania za dawne błędy. By wniósł w nasze życie coś, czego nie znajdziemy na Facebooku. Życzę, byś miał czas na spotkania, na kino, basen, spacer. I zdrowia tradycyjnie, bo to również jest bardzo ważne.



Pozdrawiam, Asia.

24 komentarze:

  1. bardzo ładnie zdjęcia :)
    Pozdrawiam Paulina :3
    http://paulinaaleksandraosik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe tło bloga ;D Fajnie piszesz, widzę że zaczynasz. W takim razie powodzenia w pisaniu ;D

    Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Bardzo mnie motywują do dalszej pracy nad blogiem.

      Usuń
  3. Ciekawe zdjęcia ;)

    http://malyelemenyzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam słaby sprzęt, ale staram się robić zdjęcia, które graficznie ożywią bloga.

      Usuń
  4. śliczne zdjęcia, bardzo dobrej jakości. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia. Więcej sukcesów w tym roku! :)
    zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie również życzę wszystkiego dobrego!

      Usuń
  6. Fajne zdjecia.Jestem tu pierwszy raz i bardzo mi sie podoba ! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ??
    Zapraszam http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się podoba :)
      Na pewno do Ciebie zajrzę.

      Usuń
  7. ale super choinka!
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jest malutka, stoi obok telewizora. Za rok się przeprowadzimy i będziemy mieć taką normalnych rozmiarów :D

      Usuń
  8. Dobrze ujęłaś te życzenia, choinka bardzo oryginalnie przystrojona ;)

    Zapraszam do mnie na blog o minerałach: http://mineralogiadlapoczatkujacych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się :) A choinka to dzieło mojej mamy.
      Na pewno zajrzę na Twoje go bloga.

      Usuń
  9. fajny post :>
    obserwujemy?

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Choinka ślicznie - oryginalnie ozdobiona zdjęcia cudowne i ciekawy post :) Obserwuję i zostanę tu na dłużej :) Mam nadzieję ,że ty również wpadniesz do mnie :) http://life-andstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Na pewno wejdę na Twojego bloga. :)

      Usuń
  11. Cudna choinka :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post i cudowne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń