28 września 2014

Hello autumn!



Tak - już jesień! Nie wiem co o tym myśleć, z jednej strony chciałoby się jeszcze trochę lata, z drugiej strony jesień ma niewątpliwie swoje plusy. Między innymi, jesienią dużo lepiej mi się uczy; słota na dworze sprzyja u mnie koncentracji. Bo któż by nie chciał słysząc odgłos deszczu za oknem siedzieć w ciepłym pokoju i uczyć się popijając herbatę? Ja zdecydowanie lubię takie klimaty.
Z racji tego mam trochę planów na jesień, a w tym poście przedstawię najważniejsze z tych rzeczy. Być może kogoś z Was zainspiruję?

1. Być bardziej zorganizowana

 Chodzi o organizację czasu i przestrzeni. Jeśli chodzi o przestrzeń, to zamierzam sumiennie prowadzić kalendarzyk i zapisywać w nim zadania domowe, kartkówki, sprawdziany i wydarzenia. W zakresie czasu chciałabym bardziej rozplanowywać czas w punktach, by niczego nie zostawić na ostatni moment.


2. Kupić coś w secondhandach


Nie umiem kupować w lumpeksach. Moje koleżanki mają fajne ciuchy i to bardzo tanio, a gdy ja wchodzę do takiego sklepu, nic nie mogę znaleźć. Postanowiłam, że w zakresie sweterków jesienno - zimowych nie będę kupować w dużych sklepach, tylko zaoszczędzę trochę pieniędzy :)

3. Zrobić parę rzeczy DIY

Słuchawki z makramy? Okładki na książki z tapety? Jakkolwiek do brzmi, jest efektowne. Jednego możecie być pewni: jeśli będę to robiła, na pewno wstawię to na bloga wraz z instrukcją wykonania. Na pewno uszyję małą listonoszkę ze starych jeansów - mam już przygotowane elementy i wystarczy je zszyć. A po co chcę robić rzeczy własnoręcznie? Bo to bardzo lubię i sprawia mi satysfakcję.

A wy jakie macie plany na jesień?

15 komentarzy:

  1. o taak, organizacja przede wszystkim! haha, miewam z tym problemy.

    Co powiesz na wzajemną obserwację? z mojej strony gotowe, miło by mi było, gdybyś się zrewanżowała:)
    PS. zapraszam do lajkowania, byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra organiacja :D
    zaobserwowałam ; 3
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na pewno muszę się dobrze zorganizować :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :) O, u mnie to chyba najtrudniejszy punkt do wykonania...

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też muszę nad organizacją popracować ;) A co do nauki jesienią to mi też o wiele łatwiej jest się uczyć i ogólnie skupić na szkole gdy na dworze pada deszcz a ja sobie spokojnie siedzę w domu ;) Ja postanowień na jesień nie mam chociaż może mam zamiar przeczytać trochę więcej książek, bardziej się wziąć za naukę i bloga ;)
    Obserwuję i zajrzę do poprzednich postów, bo jestem tu pierwszy raz ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz i miłe słowa :)
      Co do nauki, to u mnie tak samo, ale nie chciałam Was gnębić pisaniem o uczeniu się...

      Usuń
  7. ciekawe plany;)
    pozdrawiam cieplutko;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń