22 września 2014

Here we go!


 Witajcie! W tą sobotę byłam na grzybach z tatą. O ile z powodu suszy nie było ich specjalnie dużo, to udało mi się zrobić sporo ładnych zdjęć. Tylko część z nich zaprezentuję. Już niedługo zacznie się szkoła z prawdziwego zdarzenia. Mój kalendarzyk coraz bardziej się zapełnia, mam coraz mniej wolnego czasu. Muszę brać się do roboty, bo początek roku sobie odpuściłam.

W internacie mamy jeden dość duży telewizor w świetlicy i właśnie tam poszła jakaś połowa mieszkańców oglądać mecz Polska - Brazylia. Ale to były emocje! To zupełnie inne przeżycie niż oglądać mecz z rodzicami, którzy, co tu kryć, za bardzo się nie emocjonują. Mieliśmy zgaszone w świetlicy światło, a podczas piłek meczowych w drugim i trzecim secie wszyscy trzymali się z całej siły za ręce, jeszcze mam odciski czyichś paznokci :) i w napięciu czekaliśmy na wynik. Kiedy udało się, rozległy się ryki, gwizdy, klaski, tupania... jeszcze do później nocy słyszałam krzyki dobiegające z piętra chłopaków "Kto wygrał mecz? Polska!". Osobiście byłam mocno zmartwiona przegranym pierwszym setem, ale tak naprawdę nie przyjmowałam do wiadomości, że nasi mieliby przegrać :)








Haha, wyglądam jak jakiś posąg - efekt napadu głupawki :)

To pierwszy post na tym blogu. Nie będę tu nic pisać na ten temat, w tym celu stworzyłam górne zakładki, abyście się czegoś dowiedzieli o mnie i o idei tego bloga.




8 komentarzy:

  1. Ja nie znoszę chodzić na grzyby, brak mi do tego cierpliwości :)
    http://whitepulery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam chodzić na grzyby ! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promujący!
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się podoba mój blog, to po prostu zaobserwuj - nie widzę problemu :)
      Jeśli chodzi o Sheinside, to chętne pomogę.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Mój tata nauczył mnie tego chodzenia na grzyby, chociaż ja jeeszcze kilka lat temu panicznie bałam się pajęczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo cieszę się z wygranej naszych :)
    Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na rozdanie z OASAP u mnie :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę, przeczytanie posta i zostawienie wiadomości :)
      Też pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ostatnio też byłam na grzybach ;) Lubię ogólnie chodzić do lasu, zawsze tam takie ładne zdjęcia wychodzą ^ ^
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w lesie jest coś szczególnego, może to dzięki liściom zasłaniającym ostre światło? :)
      Pozdrawiam.

      Usuń