15 października 2014

Wyzwanie ORGANIZACJA zaliczone!


Tak - to jedno z tych wyzwań, które sobie postawiłam w TYM poście. Bardzo zmotywował mnie do działania blog niebałagAnka.pl, który serdecznie polecam :) Oczywiście nadal będę sobie udogadniać życie pod względem organizacyjnym, ale uznałam, że taka ilość pomysłów będzie w sam raz na post. Zapraszam do oglądania!

To klawiatura mojego notebooka. Jest ona w kilku miejscach ozdobiona taśmą, co według mnie daje ciekawy efekt. Planuję poprzyklejać taśmę do reszty klawiszy, ale muszę stopniowo ręce przyzwyczajać przy pisaniu, przyda mi się umiejętność bezwzrokowego pisania :)


Taśma została zakupiona w Empiku za cenę sześciu złotych.

Ten słoik z koralikami mam od... zawsze. Chociaż rzadko z niego korzystam, czasami jednak potrzebuję do czegoś koralika. A wtedy miło spojrzeć na taką etykietę, nieprawdaż? Została wykonana z kawałka tektury, przykleiłam ją do słoika najzwyklejszym klejem szkolnym, a napis zrobiłam markerem.

Tak samo jest z pinezkami. Etykieta została wykonana identycznie jak ta do słoika.



No i do kompletu jeszcze mała tubka na suche pastele.


A różne kable trzymam w rolkach po papierze toaletowym zaklejonych z jednej strony.


Tam - ta - da - dam! Oto rozwiązany problem splątanych słuchawek. Nawet nie myślałam, że to będzie takie proste...

A jakie Wy macie pomysły na organizację przestrzeni?

2 komentarze:

  1. Ja daję do mojego pokoju wiele dodatków typu wazoniki, pudełeczka itp.Wszystko w podobnych odcieniach. Jak chcę zmienić wygląd mojego pokoju, to prościej jest kupić inne gadżety, niż malować ściany:)
    blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też niedawno zauważyłam, że dodatki mogą całkowicie zmienić wygląd pomieszczenia.
      Pozdrawiam imienniczkę :)

      Usuń